Nicu_s
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1
|
|
Ce parere aveti despre soft?Se deosebeste de celelalte softuri cu acelas caracter?Ati folosi un asemenea soft?
COLUMNA PREZENTARE GENEREALA Columna este un sistem informatic destinat companiilor pentru care optimizarea prin informatizare a activitatii este considerata o masura strategica pentru obtinerea unui avantaj in fata concurentei. Sistemul are la baza un set de module integrate in configuratii specifice companiilor in urma analizei activitatii si nevoilor acestora. ISTORIC Pe masura ce Internetul a devenit unul dintre instrumentele de marketing utilizate de companiile din Romania, tot mai multe dintre acestea au inregistrat nevoia unei prezente active pe web. Columna a luat fiinta ca o solutie software de prezentare web si management a ofertei de produse ale unei companii. Pasul imediat urmator a fost, in mod firesc, oferirea de solutii de management al clientilor si cererii de produse ale acestora. Analiza si monitorizarea furnizorilor si a concurentei in vederea corelarii ofertei companiei cu evolutia pietei a completat sistemul informatic sporind suportul oferit unei companii pentru a fi competitiva. Exista companii care vin in sprijinul distribuitorilor proprii. Columna a fost extinsa oferindu-le suport in prezentarea web si managementul ofertei de produse ale distribuitorilor companiei. Gestiunea informatizata a vanzarilor si interfatarea cu casa de marcat a anticipat contabilitatea de gestiune (managementul si evidenta stocurilor, a documentelor financiar-contabile aferente respectiv a centralizatoarelor financiar-contabile periodice necesare transferului de informatie in contabilitatea financiara). Sistemul informatic a ajuns astfel sa ofere suport unei companii in vederea eficientizarii activitatilor de gestiune. Un prim pas in sprijinul companiilor producatoare in informatizarea procesului de productie s-a materializat in managementul automatizat al consumurilor specifice productiei, contabilitatea de gestiune a productiei si analiza datelor existente in vederea determinarii necesarului respectiv a minimizarii surplusului de productie. Sistemul informatic a ajuns astfel sa ofere suport unei companii in vederea eficientizarii activitatilor de gestiune a productiei. Oferta de produse aduce cu sine o oferta de servicii post vanzare. Columna a fost extinsa oferind suport pentru automatizarea activitatii de service, managementul si evidenta documentelor aferente, a garantiei si caietului de service aferente unui produs aducand un avantaj competitiv companiei printr-un standard ridicat al serviciilor post vanzare. PREZENT In prezent se desfasoara o analiza a activitatii unor companii in vederea transpunerii in sistemul informatic a proceselor implicate in lantul client-furnizor. Se vor oferi solutii pentru managementul comenzilor client respectiv managementul comenzilor furnizor, urmarindu-se automatizarea centralizarii comenzilor client si transformarea acestora in comenzi furnizori, monitorizarea deservirii comenzilor furnizor si deservirea in consecinta a comenzilor client care au stat la baza acestora, inregistrarea incasarilor/platilor si urmarirea incasarilor/platilor restante aferente comenzilor client/furnizor. VIITOR Exista posibilitatea extinderii sistemului informatic, pentru a veni in intampinarea companiilor care ofera un portofoliu de servicii oferindu-le suport in prezentarea web, managementul ofertei de servicii si corelarea acesteia cu evolutia pietei, automatizarea serviciilor prin gestionarea automata a resurselor materiale si umane implicate in prestarea acestora, managementul comenzilor client si furnizor aferente. TEHNOLOGIE Columna este o solutie software dezvoltata pentru platforme Windows si sisteme de gestiune a bazelor de date SQL Server cu ajutorul tehnologiilor client-server Microsoft. Arhitectura de tip n-tier confera sistemului scalabilitate, extensibilitate, disponibilitate, performanta, stabilitate şi uşurinta in intretinere. CERTIFICARI Sistemul a fost testat si a indeplinit cu succes criteriile solicitate de programul Microsoft “Platform Test for ISV Solutions”: Windows Client si SQL Server 2000. MODULELE SISTEMULUI MODULUL SISTEM permite configurarea sistemului si securizarea accesului la date in functie de specificul si organigrama companiei. Sistemul permite definirea de utilizatori si organizarea acestora in roluri pe baza carora se defineste accesul la functionalitate si date. MODULUL GENERAL permite definirea si administrarea informatiei cu caracter general aferente celorlalte module. MODULUL PERSONAL ofera suport pentru managementul organigramei companiei, a personalului si a activitatii acestuia. Sistemul permite definirea si administrarea punctelor de lucru, a departamenelor, a sarcinilor, posturilor si fiselor aferente acestora, a angajatilor si orarului de lucru al acestora. MODULUL PARTENERI ofera suport pentru managementul partenerilor companiei. Sistemul permite identificarea si definirea partenerilor persoane fizice respectiv persoane juridice si administrarea informatiei relevante aferente acestora. MODULUL PRODUSE ofera suport pentru managementul ofertei de produse a companiei. Sistemul permite definirea si administrarea de produse, organizarea produselor in categorii respectiv grupe de produse, definirea si administrarea de producatori, definirea si configurarea de caracteristici aferente produselor, definirea si administrarea componentelor/retetarului de produse, definirea si actualizarea ofertei de produse, a ofertei speciale respectiv a pachetelor promotionale. MODULUL CLIENTI ofera suport pentru fidelizarea clientilor companiei. Sistemul permite definirea clientilor si administrarea informatiei relevante aferente acestora, respectiv organizarea acestora in tipuri de clienti pe baza carora se definesc ofertele cu caracter preferential. MODULUL FURNIZORI ofera suport pentru analiza si monitorizarea furnizorilor companiei. Sistemul permite definirea furnizorilor si administrarea informatiei relevante aferente acestora, actualizarea ofertei de produse furnizor manual respectiv prin configurarea facilitatii de import din fisiere Excel, analiza ofertelor furnizor in scopul unei decizii informate in achizitionarea de produse. MODULUL CONCURENTA ofera suport pentru analiza si monitorizarea concurentilor companiei. Sistemul permite definirea concurentilor si administrarea informatiei relevante aferente acestora, actualizarea ofertei de produse concurente, analiza ofertelor concurente in scopul stabilirii unei politici de pret competitive. MODULUL DISTRIBUITORI ofera suport pentru managementul distribuitorilor companiei. Sistemul permite definirea distribuitorilor si administrarea informatiei relevante aferente acestora, definirea si actualizarea ofertei distribuitor respectiv a ofertei de distributie. MODULUL WEB ofera suport pentru configurarea si administrarea site-ului web al companiei. Sistemul pune la dispozitie un set de pagini web predefinite pentru prezentarea ofertei de produse definite cu ajutorul modului de produse (pagina oferta produse, pagina oferta speciala, pagina produs, pagina comparatie produse, pagina configurator produs cu componente si inregistrare cerere client, etc) si suporta in acelasi timp definirea de pagini web proprii companiei. Sistemul permite configurarea site-ului web oferind suport pentru definirea meniurilor, a zonelor link web predefinite in pagina principala respectiv a paginilor aferente acestora. Site-ul suporta prezentarea unei oferte de fidelizare in cazul unui autentificari cu success a unui client definit in sistem respectiv ofera suport pentru cereri de inregistrare a unui nou client. Sistemul permite definirea si configurarea de site-uri similare aferente fiecarui distribuitor al companiei. MODULUL GESTIUNE ofera suport pentru gestiunea informatizata a stocurilor, a intrarilor si iesirilor aferente respectiv a documentelor finaciar-contabile corespunzatoare (Nota de intrare receptie, Bon de productie, Nota corectare stoc, Bon de consum bunuri, materii prime si materiale, Bon de consum consumabile, Bon de consum casare, Bon de consum expirare, Bon de vanzare, Factura fiscala, Fisa de magazie, Inventar stocuri, Inventar bunuri de inventar). Sistemul permite definirea si administrarea de consumabile si bunuri de inventar, oferind suport pentru procesul de casare respectiv inregistrarea datei de expirare in vederea casarii automate a bunurilor expirate. Sistemul ofera suport pentru conectarea caselor de marcat, dar nu este conditionat de prezenta acestora in vederea inregistrarii vanzarilor. Sistemul permite centralizarea periodica a datelor in centralizatoare financiar-contabile necesare transferului de informatie in contabilitatea financiara. MODULUL PRODUCTIE ofera suport pentru managementul automatizat al consumurilor specifice productiei respectiv analiza datelor existente in vederea eficientizarii raportului necesar/surplus productie. Sistemul permite definirea si administrarea produselor compuse, a retetarului si a produselor componente ale acestuia. Sistemul faciliteaza optarea pentru utilizarea unei anumite oferte aferente unui produs component al retetarului respectiv pentru selectarea de catre sistem a unei oferte compatibile cu specificatiile aferente produsului component in retetar. Sistemul determina necesarul de materii prime si materiale aferente unui proces de productie respectiv detecteaza si raporteaza o eventuala insuficienta a stocurilor implicate. Rezolvarea insuficientei permite finalizarea procesului de productie cu descarcarea automata a stocurilor de materii prime si material, incarcarea automata a stocului de productie si generarea documentelor financiar–contabile corespunzatoare. MODULUL SERVICE ofera suport pentru managementul serviciilor post vanzare. Sistemul faciliteaza automatizarea activitatii de service, managementul si evidenta documentelor aferente, a garantiei si caietului de service aferente unui produs. Sistemul permite preluarea comenzilor de service, preluarea in service a produselor si/sau a componentelor acestora, constatarea starii de fapt si specificarea clauzelor sub incidenta carora se face preluarea, planificarea comenzilor si alocarea de resurse necesare acestora, monitorizarea evolutiei si a starii curente a comenzilor, inlocuirea temporara a produselor preluate, returnarea produselor preluate la furnizor, inlocuirea permanenta a produselor sau restituirea produselor, eliberarea devizului de lucrari, administrarea caietului de service.
|
|